
Coca Cola продължава да е на първа позиция в класацията на Inetrbrand на най-скъпите марки в света, става ясно от последното 11-то издание на списъка. Компанията за безалкохолни напитки е на върха и в 11-те издания. Тази година тя е следвана от IBM, Microsoft и Google, предаде АСН.
В списъка влизат 100 компании.
Най-високо се изкачва Apple, която е повишила стойността си с 37%, въпреки проблемите около iPhone.
Не е изненада, че British Petroleum тази година изпадна от класацията. Shell пък дебютира под номер 81.
Прави впечатление, че технологичните марки продължават да бъдат най-напред в класирането: IBM (2), Microsoft (3), Google (4), Intel (7), както и HP (10), която дебютира в топ 10, съобщи Profit.bg.
Въпреки кризата луксозните стоки се справят доста добре: Cartier (77), Armani (95), Louis Vuitton (16), Gucci (44), Tiffany & Co (76) и Hermes (69). Стойността на всички тях нараства през последната една година.
Стойността на марката Coca Cola e оценена на 70 млрд. долара.
Кока Кола остава марка №1 в света
Етикети: Кока Кола, ЛюбопитноПубликувано от exLc в 13:40
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Diseño e iconos por N.Design Studio | A Blogger por Blog and Web
This template is brought to you by AllBlogTools.com Blogger templates
0 коментара:
Публикуване на коментар