Кока Кола остава марка №1 в света


Coca Cola продължава да е на първа позиция в класацията на Inetrbrand на най-скъпите марки в света, става ясно от последното 11-то издание на списъка. Компанията за безалкохолни напитки е на върха и в 11-те издания. Тази година тя е следвана от IBM, Microsoft и Google, предаде АСН.

В списъка влизат 100 компании.

Най-високо се изкачва Apple, която е повишила стойността си с 37%, въпреки проблемите около iPhone.

Не е изненада, че British Petroleum тази година изпадна от класацията. Shell пък дебютира под номер 81.

Прави впечатление, че технологичните марки продължават да бъдат най-напред в класирането: IBM (2), Microsoft (3), Google (4), Intel (7), както и HP (10), която дебютира в топ 10, съобщи Profit.bg.

Въпреки кризата луксозните стоки се справят доста добре: Cartier (77), Armani (95), Louis Vuitton (16), Gucci (44), Tiffany & Co (76) и Hermes (69). Стойността на всички тях нараства през последната една година.

Стойността на марката Coca Cola e оценена на 70 млрд. долара.